کمی خنده بد نیست

سرگرمی

داستان-sms-

آرامیارو وسط دانشگاه دستش تو دماغشه ۱ساعت بهش زل زدم

بلکه خجالت بکشه برگشته به من میگه آقا مزاحم نشو کار دارم !متعجب

 
 

یارو 10 کالری از خوردن یه رانی وارد بدنش میشه ،

ولي حاضره 12 كالري بسوزنه اون دو تا تیکه میوه باقیمونده ته قوطی رو در بیاره

خوب حق داره دیگه یه جوری قوطیا رو بسازن که چیزی تهش نمونه

 
 
 

راز موفقيت چيست؟

"تصميم گيري درست".
تصميم گيري درست از چه ناشي ميشود؟

"از تجربه"
تجربه از چه بدست مي آيد؟

"از تصميم گيري هاي غلط !!

 
 

چرا آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 
1.چرا تو خونه ۴٠متری ال سی دی ۵٢ اینچی میذارن؟

2.چرا از در که میخوان رد بشن تعارف میکنن ولی سر تقاطع ها به هم رحم نمیکنن؟

3.چرا دو شهروند چشم میدوزن به سبد همدیگه؟

4.چرا از تو ماشین پوست پرتغال می ریزن بیرون؟

5.چرا تو اتوبان وقتی به ماشین جلویی می رسند چراغ میدن؟

6. چرا وقتی می رن شلوار بخرن مغازه های کفش فروشی رو هم نگاه می کنن؟

 
 
 
 
 

داشتم نماز میخوندم یک نفر از کنارم رد شد

وگفت: افرین . نمازم رو قطع کردم و گفتم: تازه روزه هم هستم.

 
 
 جای رونالدو خالی اگه اینجا بود حسابی لایی میخورد
خندهخندهخندهخندهخنده

 

 

هيچ کادوی زشت و به درد نخوری دور انداخته نميشود!
فقط از خانه ای به خانه ديگر
و از شخصی به شخص ديگر منتقل ميشود !

 

 

خدا نگذره از كساني كه شير حموم رو روي وضعيت دوش مي‌بندن 

 و از حموم خارج ميشن! اخه این چه کاریه 

  بارها رفتم تو حموم دستمو بشورم یه دفعه اب از بالا ریخته

  خیسه خیس شدم این چه کاریه اخه

 

 

 تا حالا دقت کردين سر سفره وقتي به 
طرفت ميگي نمکدون رو بده ...
  اول خودش نمک ميريزه رو غذاش بعد ميده بهت 

 

 

 يکي از ترس ناک ترين جملات دوران مدرسه، 
  اين بود که : "يه برگه از کيفتون بياريد بيرون"  
 یادش به خیر کتاب  درس  امتحان 
  من که دلم برای اون امتحانا تنگ شده

 

 کلا با خرسا حال می کنم ۶ ماه میخوابن 
۶ ماه هم میرن ماهیگیری کلا تو عشق و حالن .

 

 

 یه سوال ذهنمو مشغول کرده که چرا به ماشین 
  عروس میگن ماشین عروس ؟ 
  مگه ماشین مال داماد نیس؟

 

 

 چیز چیست ؟!
    کلمه ایست شگفت انگیز در زبان فارسی

    که میتواند جایگزین تمـــام کلمات دیگر شود

 

 

 کمدمو باز کردم میبینم چندتا از
  لباسای داداشم قاطی لباسامه
  به مامانم میگم اینا چرا اینجاست؟
  میگه داداشت گفته اینا رو
  نمیخواد بدمش به مستحق!

 

 

 من قبلاها به بدنم شامپو بدن خارجی میزدم ،
  اما از وقتی فهمیدم تو روز قیامت قراره بر علیه من شهادت بدن ،
  بهشون گریس هم نمیزنم ، آدم فروش های پس فطرت…!

 

 

 چه وضعشه آخه !!!
 وقتی یه خانوم زیاد کار میکنه 
 مردم میگن : داره مثل یه مـــرد کار میکنه !
 ولی وقتی یه مرد زیاد کار میکنه میگن : داره مثل خــــر کار میکنه

 

 
 دیروز برام اس اومده میگه برای محکوم کردن جنایات
 داعش در سوریه وعراق یه پیامک به9930
 ارسال کنید.
 منم فرستادم
 بعد سه دقیقه اس اومده

 از اینکه از دریافت یارانه ی نقدی انصراف دادید
 سپاسگذاریم.
الان چند ساعته به کنج دیوار خیره شدم ...
بغض گلومو گرفته ...
چه خاکی تو سرم بریزم ؟؟؟
 
 
 
 
 
 دختره فرم دانشگاه پر کرده" نام مهناز  
 نام خانوادگی جلالی" فرزند سوم!!!!!!!!!!!! 
 این چه طوری کنکور قبول شد.  
 
 
  میگن اون دنیا موضوع انشا میدن:
 زندگی خودتان را چگونه گذرانده اید ؟ 
  همه مینویسند: پای کامپیوتر فقط
 منتظر بودیم دانلود شه.
 
 
 بهم گفت : خدا حافظ برای همیشه!!
 منم با تعجب به چشماش خیره شدم و
 گفتم : بعد ازتو زندگیم
 . 
 . 
 . 
 . 
 بی مکث جریان دارهههههههههه
 تاچشت دراد
 
 
 
خانومم زنگ زده داد و فریاد میکنه میگه:
 خاک تو سرت آشغال من مگه واست کم
 گذاشتم؟ دلت به حال اون طفل معصوممون
 نسوخت ؟ چرا این کارو کردی.....؟؟
 منو میگی سه تا سکته رو رد کردم"
 بعدش خندید و گفت:
 الکی مثلا تو بهم خیانت کردی
 
 
 
 
 
 به یکی میگن چند درصد دعاهات مستجاب میشه ؟
 میگه : فقط ۵۰%
 میگن ازکجا فهمیدی ؟
 میگه : ازخدا خواستم شوهرم خرپول باشه ،
خر هست اما پول نداره !
 
 
 

 به بعضیا باید گفت اخه این همه کلاس میزاری 

  خسته نمیشی یه زنگ تفریحی هم بزار خستگیت در بره.

 

 

گفت مردی به همسرش روزی…. من بمیرم چگونه خواهی زیست؟

گفت: از چند و چون آن بگذر…. تو بمیری برای من کافیست

 

 

 

 ديشب يه پشه نيشم زد،

 

 پاشدم دنبالش كردم.

 

 بالاخره گوشه اطاق خفتش كردم،

 

 اومدم بكشمش يهوگفت :

 

 بابا ! 
راست ميگفت، من باباش بودم.

 

 آخه خون من تورگاش بود!

 

 تا صبح تو بغل هم گريه كرديم.


 

 دست نوشته هايي از رمان غضنفر..

 

 

 

هیچوقت حرفایی رو که مردم

موقع عصبانیت بهت می زنن فراموش نکن

چون حقیقته !!
 
 
 
 
 
زن به شوهرش میگه : تو هندوستان یک زن رو
به قیمت یک گوسفند فروختند..
به نظر تو این بی انصافی نیست؟؟؟
شوهره میگه : نه اگه زن خوبی باشه می ارزه...
 
 
 
 
 
حیف نون ماشینش پنچر میشه…
میره از لوله اگزوز فوت میکنه..
یک نفر رد میشه..میگه:خره…
تا صبح هم فوت کنی لاستیکت باد نمیشه…
چون شیشه های ماشینت پایینه
 
 
 

مرد :این لباسا چیه دوباره رفتی گرفتی؟
زن :آخ بازم این شیطون گولم زد.
مرد :مگه نگفتم هر وقت شیطونداشت میومد بگو دور شو دور شو...
زن :گفتم ولی میگفت از دور خیلی بیشتر بهت میاد... :|

 
 
 
 
 خری آمد به سوی مادر خویش ***** که ای مادر چرا رنجم دهی 
 
     برو امشب برایم خواستگاری ***** اگر تو بچه ات را دوست داری
 
     بگفت مادر به قربان نگاهت ***** به قربان دو چشمان سیاهت
 
 خر همسایه را عاشق شدم من ***** کسی ندارد خری زیبا تر از آن خر 
 
     خر مادر بگفت پالان به تن کن ***** بزرگان محل را تو خبر کن
 
     همه خرها بیامد در طویله ***** همان طوری که رسم است در قبیله
 
     خران از شور عرعر می نمودند ***** ز شربت کام شیرین می نمودند
 
     خر محضر کتاب خود بگشاد ***** وصال این دو خر این طور بخواند
 
     که ای دوشیزه خانم کی آیی ***** به عقد دایم این خر در آیی
 
    میان جمعیت خری ندا داد ***** عروس رفته بچیند یونجه در باغ
 
    به امید خوشی و شادمانی ***** برای این دو خر در زندگانی
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 24 دی 1393برچسب:,ساعت 19:45 توسط meysam|


آخرين مطالب

Design By : RoozGozar.com